Jesteś tutaj : Aktualności/News

Informacja dotycząca zaliczeń semestralnych / Information regarding the semester credits

Szanowni Studenci!

W związku z końcem semestru zimowego r. a. 2020/2021 od 31.03.2021 będziemy analizować Państwa zaliczenia. Jeśli nie uda się Państwu dopełnić wszystkich formalności związanych z zaliczeniem roku, podpowiadamy jakie należy poczynić kroki.

 W przypadku braku zaliczeń studenci, którzy rozpoczynali studia w lutym/marcu:

  • powinni złożyć elektronicznie deklarację wpisu warunkowego, wpisując wszystkie niezaliczone przedmioty.

 W przypadku braku zaliczeń studenci, którzy rozpoczynali studia w październiku:

  • mają możliwość zaliczeń w ramach rocznej sesji zaliczeniowej (tzw. sesji ciągłej).

 W przypadku upływu terminu ukończenia studiów:

  • studenci, którzy posiadają wszystkie zaliczenia i napisaną pracę dyplomową, powinni wgrać pracę i zadbać o jej akceptację przez promotora w iSAPS oraz wysłać na e-mail dziekanat@byd.pl: stronę tytułową pracy, skan raportu antyplagiatowego, oświadczenie woli autora oraz oświadczenie o terminie egzaminu dyplomowego, 
  • studenci, którzy nie posiadają wszystkich zaliczeń lub nie mają napisanej pracy dyplomowej powinni złożyć elektronicznie deklarację przesunięcia planowego terminu ukończenia studiów na adres dziekanat@byd.pl.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy z właściwym Dziekanatem. Wszelkie dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: dziekanat@byd.pl w Bydgoszczy lub adres właściwego dziekanatu w Filiach Zamiejscowych.


Dear students!

Due to the end of the winter semester in a. 2020/2021, we will be analyzing your credits from 31/03/2021.

If you fail to complete all the formalities related to completing the year, we suggest what steps should be taken.

In the absence of credits, students who started their studies in February / March:

• should submit an electronic declaration of conditional enrollment, entering all failed subjects.

In the absence of credits, students who started their studies in October:

• have the opportunity to obtain credits as part of an annual credit session (so-called continuous session).

In the event of the expiry of the graduation period:

students who have all the credits and a written diploma thesis should upload the thesis and have it approved by the supervisor at iSAPS and send to the e-mail: dziekanat@byd.pl: the title page, scan of the anti-plagiarism report, the author's declaration of will and a declaration of the date of the diploma examination,

• students who do not have all credits or do not have a written diploma thesis should submit an electronic declaration of postponing the planned date of graduation to the address: dziekanat@byd.pl.

If you have any questions or concerns, please contact the relevant Dean's Office by e-mail. All documents should be sent to the e-mail address: dziekanat@byd.pl 

isaps logowanie
kalendarz studenta

Listopad 2024

pon.wt.śr.czw.pt.sob.nie.
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678

wydziały WSG

Dziekanat - Wyższa Szkoła Gospodarki